Alpinestars Supertech S-M10 TROY LEE DESIGNS kiadás motokrossz bukósisak gyöngyház kék-fluo narancssárga-sárga-piros
A Supertech M10 motokrossz bukósisak a legbiztonságosabb védő, off-road sisak, amely számos olyan részlettel rendelkezik, amelyek tökéletes kényelmet, szellőzést és optimális súlyt biztosítanak.
Főbb jellemzők és specifikációk:
- Kialakítás - motokrossz bukósisak
- Anyaga - többkompozit héj, külső rétege válogatott 3K karbonból készült
- Az egyes 3 anyagréteg szerepet játszik az ütőerők átvitelében és elosztásában a belső EPS polisztirol magba
- A nagy sűrűségű 3K karbonból készült külső réteg tökéletes merevséget, hatékony elosztást és az elnyelt energia rétegeken keresztüli elvezetését biztosítja
- A szénszálak párhuzamos elrendezésű második rétege páratlan radiális merevséget biztosít, megakadályozva a deformációkat és feszültségeket, ugyanakkor lehetővé teszi az átvitt ütközési energia csökkentéséhez szükséges szabályozott elhajlást
- A harmadik réteg aramidszálakat tartalmaz, amelyek védelmet nyújtanak a héjon keresztül behatoló akadályok ellen
- A rétegeket szelektív epoxigyanta-keverékkel kötik össze
- A bukósisak meghaladja az ECE és a DOT minőségi szabványok által megkövetelt értékeket, és megfelel a FIM versenyeken alkalmazandó értékeknek
- 28 szellőzőnyílás, 18 bemeneti és 10 kimeneti nyílás
- Sisakalap kialakítása módosított első szellőzőnyílás-formával és hozzáadott, félpuha műanyagból készült adapterekkel a további védelem és az ütközési energia elvezetése érdekében, ha nyakprotektorral használják
- A 4 különböző sűrűségű EPS polisztirolból készült belső mag több részből áll
- Csökkentett sisakprofil és lágyabb perem az oldalsó területeken a kulcscsont védelmének növelése érdekében
- Dupla rozsdamentes acél DD-gyűrűkkel ellátott rögzítési rendszer
- Az alsó rész formája kompatibilis a BNS nyakprotektorokkal
- MIPS rendszer a forgási ütőerők csökkentésére
- A jelenlegi változat 46%-os javulást mutat a közvetlen ütközésvizsgálati eredményekben a normál ütközési sebességeknél a szabványos értékek felett
- Lassú ütközési sebesség esetén a jelenlegi változat 23%-kal jobb közvetlen ütközésvizsgálati eredményeket mutat a szabványosnál
- Gyors ütközési sebesség esetén a jelenlegi változat 28 %-kal jobb közvetlen ütközésvizsgálati eredményeket mutat, mint a szabvány
- A 90°-tól eltérő szögben történő forgási ütközés esetén a jelenlegi változat 76 %-kal jobb eredményeket mutat, mint a szabvány
- CE- tanúsítás az ECE 22.06 szabvány szerint
- A szabadalmaztatott A-HEAD rendszer a belső rész és a fej helyzetének szögének lehető legjobb egyéni magassági és kerületi beállítására szolgál
- A bélés felső részének három állítási pozíciója pontosabb illeszkedést tesz lehetővé a koponya felső része körül
- Az állítható rész és az EPS mag közötti tér jobb szellőzést tesz lehetővé a sisak belső részének felső részén
- Belső silt pozícióbeállító rendszere a sisak fejre történő pozícióbeállításán keresztül
- Szabadalmaztatott silt rögzítő mechanizmus és a silt gyors kioldása esés esetén
- Belső arcpárnák biztonsági gyorskioldó rendszere (ERS system Emergency cheekpads), és előkészítés az EJECT rendszerhez (a sisak levétele a fejről egy levegővel töltött ballonnal, amelyet az AMA motokrossz versenyeken használnak)
- Teljesen eltávolítható bélés Coolmax® és Talent Yarn antibakteriális szálakkal átitatott textilpanelekkel
- A pánt rögzítése 26 mm széles a kényelem érdekében.
- Extra nagyméretű napellenző, amely kompatibilis a piacon kapható legnagyobb motocross szemüvegekkel is
- Előkészítés a hidrozsák tömlő elvezetéséhez szükséges átvezetésekkel mindkét oldalon az arcpárnák alatt
- Kivehető orrdeflektor.
- Tapaszok előkészítéssel a kommunikációs fejhallgatók számára
- Mosható és tartós TPE bevonatú sisakfestés
- Súly ±1260g az M méret esetében, ±1310g az alsó arcfedőkkel együtt és ±1370g a vizorhosszabbító adapterrel együtt
A csomag tartalma:
- Csere silt
- Textil táska
- Motoros bukósisak